21 Mart 2010 Pazar

Ben de Handeyle ilgili bişiler yazmazsam tabi ki de ayıp olur. Çok ayıp olur hatta! Başlayalım dilerseniz DEĞERLİLER'im.











Şimdi Hande Yener güzel bi kadın bi kere her şeyden önce. Bunu kabul ediyosan oku. Yoksa çek git resti çekerim bilesiniz. %10'unuzun bunu kabul ettiğinizi varsayyorum ve üç kişilik bu güruhu çöpe gönderiyorum (Yüzde onu üç eden denklemin diğer ucundaki sayıyı tahmin eden DEĞERLİ'me bisiklet armağanım var.)
Konserlerinin büyük bi kısmında bulundum; en azından İç Anadolu'dakilerin. Oldukça eğlendiğimi de söylemeliyim. En çok bacaklarını beğeniyorum ben Hande'nin, cidden güzeller!
 
 Anatomiyi bi kenara bırakarak diskografiye çuf çufluyoruz! En eski Hande'ye hiç dokunmıycam ovuşturmayın ellerinizi. Ben Apayrı'yı bilir, Apayrı' yı söylerim. Ne Hipnoz ne Hayrola çok umrumda olmadılar. .m biti gibi onlar bence; hadi istenmeyen tüy olsun DEĞERLİ'm seni kırcak değilim. Hamal Doğulu'yu da hiç yermedim. Ay hep bu oğlan yüzünden bu kız bu halde, demedim mesela. Hipnoz ile durakladı, Hayrola ile geriledi, dağılmadan Sopa geliyo allahtan; nisanın hemen başında. Sopa'yı kendi Apayrı'm olarak değerlendirebileceğim birkaç ipucu var. En önemlisi şu:
 
http://www.youtube.com/watch?v=VwDikF541Fw&feature=player_embedded
 
Pazar sabahı Nutella'dan sonra gelebilcek en 'umutlu' şey bu olurdu. Akçıl yiğidinin elleri dert görmez inşallah. Hande'ye çok bişi diyemiycem; dencek bişi yok olağanüstüsün tatlım zırvalarına girmekten korktuğumdan değil, istersem alasını yaparım (H), o birazdan burdan kendi cevap vercek sizlere de ondan. (Psikaytrist DEĞERLİ'lere büyük görev düşüyo bu cümlem ertesinde LOL)

Neyse ya sıkıldım hadi okuyun.
Hande'nin çantacılığında bile gözü olan ezik fan

Hiç yorum yok: