23 Mart 2010 Salı

Carrier, the best Carrier!

Sıkça okuduğunuz üz're (Evet buna inandım nolmuş? İki satır umut dolsa içim olmaz mı?)
sıkı bir Bradshaw hayranıyım. En sıkı Carrier diilim belki; ama en samimisiyim diyebilirim. Keza birazdan anlıycaksınız.

Bu girizgahtan sonra bu yazıyı canım E. ile ayrı ayrı bloglarda, ayrı ayrı parmaklarla döktürdüğümüzü de belirtiyim. Elbette benimki daha göz alıcı, iç gıcıklayıcı, şahane falan olcak ona ne şüphe! Bu noktada şampiyon belli, ikinci kim bile diyebilirim!

Girişte bahsetmem gerekeni gelişmede bahsedio olmam da ne salakça. E, CANIMKENDİM neden bahsetçen bu saçmasyonunda dediniz duydum. Carrie ile ortak noktalarımızdan bahsetçem. Allahtan Carrie'nin bundan haberi olmıycak yoksa en değersiz Manolo Blahniklerinden biriyle beynime beynime girişirdi.

Gelelim benzerliklere (Ahahahah);
-Alışveriş tutkunuyum. Ki o olsa I'm a real shopaholic derdi. Ha o bi Manolosuna 1000 Avro verir, benim üst limitim Calvin Klein ayakkabılarım olur en fazla o ayrı. Ona bakma! Herkes gönlünün ekmeğini yer

-Benim de üç kızdan oluşan, ben hariç samimi bi girlbandim var. Aslında üçten fazla da maksat dibine kadar benzemek diye kalanları saymadım. Affedin! LOL.

-İlişkiler hususunda oldukça obsesifiz ikimiz de. What ultimately defines a relationship is another relationship dediğine bakmayın, ne acılar çekti bi ben bilirim. Ben de öyle Mr. Big'imiz oldu bizim de yani.

-Para konusunda inanılmaz müsrifizdir ikimiz de. Yanyana gelsek bi cosmopolitana 50 dolar veririz. I need money. You know money. I need to know what you know about money diyoruz anlıycanız.

-En önemlisi cumartesi geceleri bence. Tamamen Carrie'yim cumartesi geceleri. Giyin, saçlarını yap, güzel kokular sık, arkadaşları ara, dışarı çık, dağıt. If you are single there is always one thing you should take out with you on a Saturday night... your friends. E tabi eşsiz olduğumuz cumartesi geceleri bacım afedersin.


Aslında ciddi bi eleştri aldım, yazılarımın gereğinden fazla uzun olduğuna dair ama yine kısalmadı bunlar. Sorry!

Susup sözü kardeş bloga bırakıyorum. Söz sende E. www.bircanaksogukyulaflapasi.blogspot.com

Hiç yorum yok: