27 Mart 2010 Cumartesi

From Bey to Gay!

Geldim, geldim endişeye gerek yok! Alkol komasına girip ölmemi istiycek kadar az sevilmiyorum allahtan.

Merak ediyosunuz di mi gay bar maceramı? Ayşe Özyılmazel tadında yazmıycam gördüklerimi. İnanılmaz yakışıklı çocuklar benimle ilgilenmediler, sadece birbirlerine baktılar demiycem o yüzden.


O zaman başlayalım...
Önce Küçük Beyoğlu diye bişiyle başladık geceye. Canım arkadaşım E. hiç üşenmeden ordan oraya taşıdı beni. Burdan ona sonsuz teşekkür, demet demet-buket buket. Tabi DEĞERLİLER'im ne kadar içtin oraya gidene kadar ne içtin diye sormaca yok, bunu hak etmiyorum. Bilirsiniz benim gibiler ağzına damla alkol koymaz.(Gülen götlerinizi yerim) Küçük Beyoğlu'nda Ankara'dan canım buddyimle buluştuk, ki kendisi yüzüne bakılamayacak kadar hoş bi çocuktur. Bekarsanız bana ulaşın! Canım buddyim, canım E.'m, canım M'm ile Sugar'a gittik. Burası gay cafe DEĞERLİLER'im. İçerisi hıncahınçtı. Güzel kızlar buraya gitmemeli bence. Hayal kırıklıkları adetten kesilmelerine sebep olabilir. Cidden taş gibi beyler var. Çok da davetkar hepsi, gayler böyle. En güzel cicilerini giymişler, tatlım diyolar hep. Tatlı olduğunuzdan diil, onlar tatlı olduklarından. Bi çeşit transformasyon yani!

Burda da zıkkımlandıktan sonra Love'a geçtik. Asıl olay burda bence. Delice Boys diye bişi vardı. Aslında çok bakamadım utandım kendi erkekliğimden. Bunlar erkekse dedim ben neyim tanrım dedim. Benim egom balondu, söndü anlıycağınız. Bu kadar vücut çalışılır mı arkadaşlar, kendinize gelin dedim içimden. Elimden düşürmediğim enerji dolu votka bardağımla gece boyu gezindim. Sırf size bunları yazıyım diye.. (İnanmadınız biliyorum!) Bi ara içkim bittiğinde bara gidip bu Delice Oğlanlar'dan birinin bacak arasından votka aldığımı hatırlıyorum. O ara nerde olduğumu gerçekten anladım. Bi erkeğin bacaklarının arasından votka aldığım bi kulüpteydim. Çok grunge bi geceydi, sahiden.

Bana gelince, ben yine stil ikonuydum bence. Papyonum, ceketim, taytım, eve gelince ortadan iki yana çekilerek açıldığını sanarak yırttığım yeleğimle efsaneydim diyebilirim. Herkes bana imrendi.


Bu gece de bir diğer gay barı dolaşçam, Tek Yön. Onları da yarın dönüş yolunda online ederim. Sabırsızlanın!


Şu da bu sabahın şarkısı:
Safiye Elizi Pek İster- Bu hissiyatla baş edemiycam!



XOXO
Gay Bar Boy

Hiç yorum yok: