18 Mart 2010 Perşembe

Hasta Ihlamur N'apsın, Ona Kim Baksın?

Biraz boğazım ağrıyo iki gündür. Az evvel odamı temizlemey G. abla geldi. Niyin vağar, CANIMKENDİM bey, nuğuldu dedi. Bilmem ki fazla sigaradan herhalde dedim. Allah şifasını virsin guzum, Şivki abine di de sağa ıhlamır neyim virsin dedi. A iyi fikir dedim, zile bastım Şivki abi geldi. Abi dedim, ıhlamır getirsene bana. Hocam ıhlamırımız iyi değel dedi. Ihlamur da ben gibi iyi değilmiş anlaşılan. Sonra hastalıklıca şeyi düşündüm elbette ıhlamur, boğaz ağrısına iyi geliyo. Peki iyi olmayan, hasta bir ıhlamura ne iyi gelirdi? Bi süre düşündüm, sonra hep yaptığımı yapıp delirmemek için şarkı söyleyip unuttum

1 yorum:

snm5e dedi ki...

Wow look at you now
Flowers in the window
It's such a lovely day
And I'm glad you feel the same
Cause to stand up, out in the crowd
You are one in a million

demek istiyorum
martı ve deniz sesleri derinden..
ıhlamuru boşverip sevdiğin bişeyler dinle