24 Mayıs 2010 Pazartesi

Kaba çocuk hadi hadi gel gel.

Geçen Cuma değerlilerimle balık yemeye karar verdik. Birkaç başka sebebi de yok değil tabi balık yememizin. Allahtan blogun ana teması AŞK BİR HAYAL falan değil yoksa döküp saçardım sebepleri =) Neyse bu karar üzerine Bestekar'da yaklaşık bir buçuk ay evvel açılan Marmaris Balıkçısı'na gittik. Epeydir gözümüze kestirmiştik zaten. Mavi-beyaz renkler, Yunan müzikleri falan...








Neyse girdik. Değerli S. (Van Der Woodsen değil tabi. Bildiğimiz iç mimar S.) mezgit yemek istermiş. Ben Levrek tercih ettim bit'tabi. (Sebebine gelmek bizi http://www.portakalagaci.com/ 'da  hissettircek kendimizi diye ona da dokunmadan geççem.) Değerli H. de biz oturduktan 15 dakika kadar sonra bize katıldı. O da Levrek ızgara yemek istedi. Garsonlar oldukça kibardı, işletmecisi tanış hesabı olduğundan kibar değiller, bildiğin kibarlar. Hani düz vatandaş da aynı muameleyi görür.


Neyse yemeklerimiz geldi, tabi Levrek büyük bi balık, omurgalı falan. Yemesi zor; ama ben zorlanmam bilirsiniz Değerliler. İki kadeh rakıyla da götürdüm mideye. Pek de iyi oldu. Haftasonunun en sıcak başlangıç günüydü çünkü cuma. Cumartesi çok soğuktu cidden. Neyse Bünyamin Sürmeli olmadan gecenin devamına gelelim...

Rakılar gümletildikten sonra tripli Değerli E.'yi yemek yediği Lox'ta ziyaret ettik. Kendisini City Lounge'a çağırdık lakin tripli olduğundan gelmedi. Neyse biz gittik ama. Öyle trip atan arkadaşın peşinden gidemiycek kadar plastik yüzlüyüz ya. Gittik önce oturduk sonra birayla devam ettim. Ki önemli uyarı rakıdan sonra bira çok doğru bi seçim değil. Hele rakı-balıktan sonra gerçekten hiç uygun değil ama içtik işte.

Aslında City'de eğlenmek istiyosanız saat 23.45 gibi girmelisiniz içeri. Alkol sınırı üst-ortalarda ve herkes rahatlamış vaziyette oluyor çünkü. Dans edenler, flört edenler, erkek kaldıranlar, kadın kaldıranlar. Ay ben böyle bi namussuzluğa rahatlık diyen bi blog yazarını okumam diyenlere dil çıkarıyorum burdan. Bence eğlenceli yani 00.00 ise tam saat Madonna, Lady Gaga, Beyonce, Rihanna falan çalıyolardı. Ki bence benim Rihanna-Rude Boy aranjmanım da oldukça dikkat çekiciydi =0


Neyse gidin gezin. Balıkçıya mutlaka gidin. Mezeleri anlatmayı unuttuk, sağlık olsun.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

omurga diil o deli.

kılçık!
:D

Hola Tequila dedi ki...

O kadar büyük balığınki omurga olur artık. Hamsi mi bu kılçık olsun.