11 Ağustos 2010 Çarşamba

Başlıyoruz!

Arkadaşı aradım az evvel. Hoşbeş ettik azcık. Neyse dedi ki bak dedi PuCCa varmış dedi. (Hiç de sevmem böyle kelime ortası büyük harfleri falan da neyse hadi! Hatırına sustum demiş Nazan.)  Kız üç yıl yazmış blogu da anca ünlü olmuş dedi. Sen ne g*tüne hava atıyosun dedi. Yaz dedi. A-a valla mı dedim? Ama üç yıl çok uzun S. dedim. Yahu dedi sen yaz, yaz seeeen dedi.


Al yazıyorum. Bekleyin!

1 yorum:

x-coach dedi ki...

bende sölüyorum sana. beni dinleme sen; sonra git ordan burdan duy filan.


sende meşhur olcaksın ve biz de bundan nasiplencez. xcoach dediydi dersin.