13 Ağustos 2010 Cuma

Ramazan mı?

Bayılırım ben de böyle ritüellere. Dayanamam, ayılır yine bayılırım. On bir ayın sultanı derler ya. Onda da bi hata var kendiyle beraber saymak gerekmez mi? On iki ayın sultanı bence. Şimdi 20  güzelin katıldığı bi güzellik yarışması düşünelim. Bir kız en güzel seçiliyo ya o on dokuz güzelin mi birincisi ,yirmi güzelin mi?

Ben hep oruç tutarım biliyosunuz. Tutamadığım günler de verrim 6.5 TL fitremi bi fakire. O derece dinle haşır neşirimdir. Ama bu on altı saat olayında beni en çok su olayı bozuyo. Ezan vakti aklımda tek su düşünün! Hani yavru bi ceylanın annesini kaybedip keçinin kendini emzirmesi gibi. Çaresizlik had safhada DEĞERLİLER'im.

Tabi ki oruç tutmuyorum. Hatta su da içiyorum oruç tutanların önünde. Nefsi körlemek değil mi amaç, ben içiyim lıkır lıkır o izlesin. Tutulcaksa böyle tutulmalı bence! Kimse kusura bakmasın, mantıklı pencereden böyle mendil sallıyorum sizlere. Az evvel iş yerinin koridorunda su ile geziyodum -ki içmiyodum, odama gelene kadar hokuspokus yapamayacağımdan elimde görülmesi gayet doğal. Di mi ama?- ki bir baktım amirlerden biri bana feci bir bakış attı. Hatt önce 1.5 ltlik suyuma baktı, sonra bir de bana baktı. Aklından geçenlerini dudaklarına aktarsam 8 sayfa küfür döşenirdi sanırım. Ama üzgünüm bebeğim Nazike! Ben suyumu içmeye bakarım.

Bu konuyla ilgili hatırladığım en cici 'o an' lardan biri şu:

"AAA RAMAZAN'DA MIYIZ?"


Masasına basın mensuplarını davet eden Ataizi, "Buyurun gelin bir şeyler için" derken, 'Niyetli' olduğunu söyleyen muhabirlere, "Aaa Ramazan’da mıyız" karşılığını verdi.
 
 
 
Canım Hande ya!
Al sana.
http://fizy.com/#s/1d5ir7
 
 

Hiç yorum yok: