16 Eylül 2010 Perşembe

Elimden geleni yapacaktım; yaptım.

Valla dün buluştuk canım DEĞERLİLER'im eşolmayıistediğimnen. Dur baştan anlatıyım.
İşte Tunalı'da buluştuk, öyle date gibi değil bacım afedersin. Gayet kalabalık bi gruptuk. Neyse onca boş sandalyeye rağmen yanımdaki boşluğa oturması ciddi bir olumlu uyarandı. Bundan aldığım kuvvetle sık sık ve yan yan kendisine baktım. Muhabbet falan da etti baya benle, esprilerime güldü. Hatta Sevim koş katil geldi dedim ona baya güldü. Canım DEĞERLİ'm E.'ye -ki kendisi benim karşımda oturmakta idi- sence benden hoşlandı mı'yı sessiz ve asgaride çaktırarak sorma çabalarım tam bir rezalete dönüştü. Fark etti çünkü kendisi bıyık altından da güldü böyle. Olumlu uyaran 2 dedim. Neyse bu bi ara tuvalete kalınca pis bir kulis yaptım hemen E. G. ve ben. E. valla bence hoşlanıyo senden kolunu sana dokunduruyo, çekmiyo falan diyo. Bu arada ta amına koyyim E.ciğim aklıma gelmişken koymadan geçmiyim o dar deliğine. Urh!

Neyse şen şakrak, sikko sikko geçtigece. Biz Sindirella olduğumuzdan mütevellit 00.00'dan önce evde olmamız gerekiyo tabi. Malum ütü, çocuklar, çamaşır bulaşık... Sikik domezleriz ya. Kalktık gittik. E biz 15 dakka daha kalcaz dedi. Eve geldim üğüğü kafam bir milyon. Finlandiya votkaları, biralar, şaraplar derken götü havaya dikmişim. pof! Hemen msnleri açtık ve E.'den beklenen red cevabını aldık bir oh çektik. Oh dedim yine günü kurtardık; reddedildik ahaha.

Yeni sikko geri çevrilişlerde buluşmak dileğiynen tatlısubalıklarım benim.

Şu durum karşısında aldığım hal:
Image and video hosting by TinyPic

Şu da şarkınız:
http://fizy.com/#s/1nk9yr

Hiç yorum yok: