6 Eylül 2010 Pazartesi

Estoy enamorado con el Español!

Davullarla zurnalarla ben de aşık gibi bişi oldum anne. ahah. Yok aşk demeyelim de hani o hey'can vardır ya böyle aşkla karışık ha işte ondan. Yoksa kime aşığım onu gayet iyi biliyorum! İsmi lazım değil, o bir vefasız çıktı a.q bu arada.

Neyse dur maceramı anlatçam tek nefeste huh.
Sevgili Değerlim E. ile bir Ankara çıkışlı malum şehir varışlı bir yolculuğa çıktık bundan tam bir hafta evvel. Sıradan yani, baya normal oturduk E. bana tatil maceralarını anlatıyo, oy yummy! Enem ne göreyim hoş bir eş yanımızdan arakaya doğru süzüldü. E. dedim arkaya çok hoş bi eş süzüldü. A dur bakıyım dedi, baktı çok görmedi gibi sanki. En azından ben öyle hatırlıyorum =)

Gel zaman git zaman otbiz mola verdi eşeğin siki suratlı muavinimiz de molayı şöyle anons etti: Yarım sayat ehtiyaç mulası. E eşimcim anlamamış yanındaki kekomançilere soruyo. Onlar da tabi Tay dili de dahil 18 dili akıcı konuştuklarından rahatça anlatıyolar eşceyzime 30 dk. molayı (!) Neyse baktım eşkom darda, gittim yanına çevirdim bi güzel. O da teşekkür etti. Biz E. ile aşağı indik, sigara iççem işte. Geldi ateş istedi canım İspanyol eşim. (L) Ben tabi titreye titreye ateş verdim. Çay içirdik. E.'ye ulan bu sana bakıyo, bana değil diyorum. O da yok be n'alaka diyo. (yerim götünü) Neyse çay içtik Ege kıyılarını anlattık az sonra da bindik otbize. Kaldı gül gibi eşereşiya arkada. E'ye dedim ben aşık oldum. E git konuuuş dedi o da doğal olarak. I-ıh dedim hayatta yapamam. Tam bir buçuk saat beni göndermeye çalıştı ama yapamadım utandım. Bi de ben utandım düşün! Kıyamet alameti diyebiliriz. hehe. Neyse canım E. yetti be dedi gitti yanceğzine. Anam kondu uçmaz- gitti gelmez. Resmen 20 dakka gelmedi. Artık ben Facebook'una saniyede 18 notification bırakçak kadar meraklandım. Döndüm arkamı, baktım napıyollar? Kikirdiyollar, demek ki her şey yolunda. Ben de gittim neden sonra azcık hoşbeş. Aşkım dağlarda gezercim şarapçıymış falan. E.U'nun avukatlarından biriymiş almış bir çanta dünyayı gezmiş. Oh dedim, turist Ömer dedim. Gez dedim, koy götüne hayatın dedim. I-pad'ine bayıldım bu arada hayatım turistim. Sen de havanı attın zaten kerata kid.

Artık yüzümü aldım numarasını istedim. Şarap içelim dedim ahaha. O da tabi dedi. Neyse eve geleyazdık mesaj attı, nice to have met you falan feşmekan.

Şimdilik bu kadar. Az merak edin. LOL!

Hiç yorum yok: