11 Eylül 2010 Cumartesi

Sikkocanist blog yazıcısı!

Vallahi bayram gelmiş neyime anam anam garibem sikkosundayım şu an. Yeşile boyalı odamda, yeşil yatak örtüsü olan, yeşil başlı gövel ördek yatağımda yeşil şortumla sizlere sikkolarımı yazıyorum.

Ankara çok güzel be DEĞERLİLER'im. Bi havası, tadı, kızları çok hoş. Özellikleri kızları ıııım, o ne dudak yani. Fındık kadar amları nasıl yanıyodur şimdi tatil sonrası. Ufu! Böyle bi de o amcıklar güneş de görmemiştir. BİM'in kazandibisi gibi valla. Yala yala bitmez! Bayram geçti başıma zaar. Mesela ben böyle vaceyna delisi bi kekomançiymişim ve de böyle tiks şeyler yazıyomuşum inç inç.

Dün gece ne çektim acaba ben? Hiii, dayımgiller de gelcek bayramlaşmaya toplanmam lazım.
Sikko sikko, sikko sikko.


Günün şarkısı, çok uygun ahah.

Murat BOZ-Özledim!

2 yorum:

AltınDişliHayriye dedi ki...

tarzına hayranım ciciş.

Hola Tequila dedi ki...

mamuşunu yerim herkesin.