19 Eylül 2010 Pazar

Tam bir freak

Bildiginiz uzre hani sıkı takipcimsiniz ya lol dün E.'nin vedasını yaptık. Salak Puhu'da buluştuk böyle mal mal. Parti sahibi yok kendisi dugundeymis. Milleti dokuzda topla sen onbirde gel. Saygisiz E. Tcik tcik... Neyse iste icmeye başlandı falan ama. Ben iki yetmislikle azdan kafa oldum ohohoyt. Zaten göz altlarım at tassagi gibiydi iyiden iyiye sık surat oldum çıktım içki icince lol. Neyse iste böyle eğlence falan girler giderken bir de City'e bakmak istedik. Garson müşteriye küser mi argümanını ortaya atmamı sağladı değerli garsoncum. Genc adam nasılsın demeye kalmadan ben senle muhattab olmuyorum demez mi. Shock! Bana bir de grubun Aslan burclusuna, charm akintilisi, caf caf şaşa ve bilumum iyi ozelliklisine.. Tabi herkes bi sonraki adımı mı merak etti ama ben naifligimi bozmadan tekilakusumu shot ettim. Neyse grup bu kez de kaynadı Tutties'e çıkmak istedi ama biz M ve H ile daha marjinal br eğlencenin hayalini kurduğumuzdan gruba postayı koyup 'oraya' gittik. Ben cAkir olmuşum zaten artık hep bir trip gelir bana icince zaten ama dün gece son 10 yılın en ilginç tribi kaçtı icime birden. Ne mi?

AY SAVASÇISI
iceri girmemle öfke skalamdaki ani pick icime bir amazon mu desem bir Spartacus mü desem yahut bir ay savaşçısı mı bilemediğim bir karakteri yerleştirdi icime. Tabi her heronun özel bit silahı vardır di mi ben de kendime içip bitirdiğim boş bira şişesini silah sectim ahahaha. Sınır olduklarımın kıçlarını kestim, saclarını kırdığım bu siseylr köklerinden kestim, cukutaylarini double sünnet ettim deeermisim. Demiyim de buna yakın seyler yapmisim ama namusum hala cebimde. Hep olduğu gibi tek ve bir
basıma dondüm et ete, el ele degdirmden.


Bu sicmigimizin şarkısı Rihanna'dan gelsin. Hard desi. A ye ye ye desin.
Öptüm bay.!

Hiç yorum yok: