1 Nisan 2010 Perşembe

Hande Patlattı!

Image and video hosting by TinyPic


Öğlene doğru albüm dağıtıldı müzik marketlere DEĞERLİLER'im! Diskografisindeki 10. projesi bu. Sene başına bir proje demek oluyo bu da. Bu kez hiç çalışmadığı Sinan Akçıl'ı yeğledi. Sinan o kadar projedeki Yasak Aşk'ın remiksine vokaliyle eşlik ediyo.

Gelelim albümdeki şarkılara:

1-Yasak Aşk (Ki bu albüm çıkmadan sızan üç şarkıdan biriydi. Ki benim de 1252 tekrarla en çok dinlediğim şarkı. Açıkçası şarkı ne anlatıyo anlamadım. Sinan, Hande'ye yakışsın diye uyuşturucu alıp yazmış gibi geldi bana.)

2-Bodrum (Ki bu bakkal Hande. Gio yazsa bu blogu BOMBASTIC derdi. Demet'i *ikinde sallayabilceğini rahatça anlayabilirsiniz bu şarkıda. Baya vurdu beni. Kalçalarım durmuyo yerinde.)

3-Çöp (Ki bu biraz slow falan. Oldum olası Hande slowlarını sevmem. Sırf beni üç bahar önce sahneye dans etmeye çağırdı diye dinliyorum. Hatır meselesi. Camel etkisi yazıyo bi forumda, Hande'nin slow patlatamamasının nedenine. Çok sevgiliye armağan edilir yalnız, bence kliplencek de.)

4-Sopa (Ki bu da sızan şarkılardan bir diğeri. Bu da sizi keyiflendircek, tempo tutturcak. 800 tekrarla dinlediğim bu şarkı ikinci, birincil favorim. Albüm çıkmadan bize dağıtılan versiyonda Ziynet Sali Nanananana demiyodu. Artık diyo. Hem kliplencekmiş de.)

5-Bi Giden Mi Var? (Ki bu en az dinlediğim şarkı aşağı yukarı dört saattir dinliyorum albümü. Bi olmamışlık, tamamlanmamışlık var gibi. Hayırlıysa beri, hayırsızsa geri diyebilcem ben sadece. Yalnız ben böyle şarkıları sonra sonra seviyorum, onu da söyliyim.)

6-Kal Kal (Ki bu da son sızan şarkı. Kemal'in arkadaşlarından birinin sabah beni arayıp, bu iki şarkıyı kim sızdırdı bulmalıyız canım dediği şarkılardan biri. 780 tekrarla Sopa'ya rakip.)

Image and video hosting by TinyPic

Ay sıkıldım. Kalanını siz dinleyin.
PÖF de bakıyım!

Hiç yorum yok: