19 Mart 2010 Cuma

Martla köpüren abazan hissiyatlar!

Değerlilerim [Carrie Bradshaw kadar kreatif olamadığımdan takipçilerime DEĞERLİLERİM demeyi uygun buldum, sormayın a CANIMKENDİM (bu da ben oluyorum as usual) bu değerlilerim de ne demek diye. Çok Esra-Ceyda kardeşler tadında biliyorum; ama hem bunu hem onları sonsuz derecede canciş buluyorum.]

Bu sabahki monoloğum geldi bahar ayları, gevşedi büZZük yayları önermesi üzer'ne. Ne bu efendim demeyin! Beni okurken dahi mastürbasyon yapıyo olabilme ihtimaliniz oldukça yüksek. Ne de olsa libidosu yüksek yazılar yazıyorum di mi ama! =0 Şaşırdı mı ne bu CANIMKENDİM demeyin hiç DEĞERLİLERİM. Bana olan size de oluyo biliyorum. Siz de azdınız, kediler azmış da ben azmışım çok mu dediniz. Hatta DEĞERLİM S. an itibariyle girdiğim attırığımın önericisi.

Şöyle ki:

CANIMKENDİM:



bi girdi konusu belirle


yazıyım


semiramispekkan@yahoo.com: (Ekleyen de olur artık. Malum aylardan mart =)


hmmm
mart ve abazalık



CANIMKENDİM:


aa cici
bi konu




İşte bu haseble bu önemli yaraya parmak atılmalı diye düşündüm. Parmak atarsak kusarız, kusarsak zayıflarız de mi DEĞERLİLER! (Ki benim zamanında pamuk yutarak zayıflamaya çalışmışlığım da var, ay ne iyi oldu bak bu da başka bir attırma konusu.) Neyse konuya döncem heMMen!

Benim baharla gelen libido pöşkürmesi sebebi önermelerim şunlar:
Hava griden maviye dönüyo ve mavi griden çok daha seksi bi renk. Seksi gökyüzü çağrıyo aslında. Hazırsın diyo bizlere.
Hava ısınınca badem ağaçları çiçek açıyo. Beyaz da mutluluğun rengi, soluk dal renginden daha uyarıcı. Günaydın sevgilim ne güzel bi gün değil mi, kahvaltıdan önce biraz daha sevişelim mi dedirtçek kadar heyecan uyandırıcı bu.
Etraf yeşilleniyo. Outdoor seks yapmak için şartlar olgunlaşmaya başlıyo, sazlıklar kocaman olcak ki otoban kenarlarında zivzivleşirken yarım yarım görüncek beyaz popolar. E bak bu da heycan verici. Beni okuyup çevre yolunda sazlık aramaya çıkçak 3 kişi bulabilirim grubu kurabilirim yani. Ama DEĞERLİLER biraz erken, hem sazlık da yok öyle çok, sazlıklardan havalanmayın. Az daha sabır!

Önermelerim bunlar gelen bahar ayları gevşeyen gönül+büzük yaylarıyla ilgili. Tabi ben amatör bi bahar karşılayıcısıyım, uzmanlar ne diyo bilemem!

Good morning and have a nice day.
CANIMKENDİM Suda

1 yorum:

snm5e dedi ki...

ricky i de anmadan geçemiycem.. drop it on me.
bu güneşle insan nası aşka gelmezz! pırıl pırılll hava masmavi gökyüzüü. buzzz gibi de hava ama olsun:)